Opis stanowiska
- Zarządzanie projektami
- Tworzenie treści zgodnych ze strategią marki i planowanie harmonogramów publikacji na kanały social media: Facebook, Instagram, TikTok,
- Współpraca z influencerami, grafikami, analitykami,
- Codzienny kontakt z klientami i udział w spotkaniach,
- Wsparcie przy opracowywaniu strategii social media dla aktualnych i nowych klientów,
- Bieżący research i wdrożenia trendów e-marketingu,
- Monitoring obsługiwanych profili oraz działań konkurencji (inspiracje, rozwiązania kreatywne)
Oczekiwania
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w branży social media,
- Znajomość rynku influencerów i umiejętność ich wyszukiwania,
- Dobra organizacja pracy i dbałość o terminowość realizacji zadań,
- Samodzielność i odpowiedzialność,
- Kreatywność i poczucie estetyki,
- Umiejętność redagowania treści pod SM i www,
- Zaangażowanie, pozytywne nastawienie i postawa pro-kliencka
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie,
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Nieformalną, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole,
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego,
- Podstawowa znajomość programów graficznych (np. Canva, Photoshop)